تستر نشتی یا نشت یاب دستگاه پلاستیک بادی

لیک تستر ( Leak Tester ) یا دستگاه تستر نشتی ، بخشی از ساختار دستگاه تزریق پلاستیک و دستگاه پلاستیک بادی می باشد که برای تشخیص وجود و اندازه شکاف (درز) در قطعه مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه تست نشتی چیست؟


دستگاه‌ های تست نشتی یا نشت یاب به اطمینان از کیفیت، ایمنی و عملکرد مناسب محصول پلاستیک بادی کمک می‌کنند. برخی از نمونه های تجهیزات نشت یابی عبارتند از واپاشی خلاء، نشت هلیوم، جریان جرمی و واپاشی فشار. یکی از نمونه‌های دستگاه تست نشت، سیستم تست نشتی دستگاه پلاستیک بادی است.

تستر نشتی پلاستیک بادی

قابلیت های لیک تستر ( تستر نشتی )

  • موتور قدرتمند
  • سرعت بالای نوار حمل و نقل
  • مصرف پایین
  • وسعت دید مناسب

لیک تستر یا دستگاه نشت یاب در خط تولید دستگاه بادی با استفاده از فشار سنج داخلی و بیرونی، فشار محصول پلاستیک بادی که می تواند بطری ، دبه ، گالن ، بشکه ، تانکر و … باشد را بررسی کند. در این حین داده ها در یک بازه زمانی مشخص ثبت می شوند. حال اگر فشار از حدی بیشتر مشاهده شد می توان نتیجه گرفت که در قطعه شکاف وجود دارد.

روش دیگری هم وجود دارد که در آن از تحلیل با استفاده از آنالیز و مقایسه امواج استفاده می شود. از این روش برای یافتن شکاف های زیر سطحی که بسختی قابل تشخیص هستند استفاده می شود.

 

تستر نشت یاب

 

قیمت دستگاه تستر نشتی

دستگاه تست نشتی یا نشت یاب بنا به نیاز مشتری می توانند از قابلیت های بسیار متنوعی برخوردار باشند. بر همین اساس توصیه می کنیم برای اخذ مشاوره فنی و استعلام قیمت، بر روی لینک تماس با ما کلیک نموده و با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید. و یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.

 

“شما عزیزان می توانید انواع دستگاه های تزریق پلاستیک و لوازم جانبی صنعتی را در وبسایت ماشین های پلاستیک بادی پارس مشاهده فرمایید و جهت راهنمایی خرید و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.”

دیدگاه‌ها (۲)

  1. Author Image
    برزین
    ۱۴۰۱-۱۱-۳۰

    با سلام احترام دستگاه پلاستیک بادی به مخزن ۳۰۰۰ لیتر موجود دارید؟

    1. Author Image
      admin.pars
      ۱۴۰۱-۱۲-۰۱

      درود و وقت بخیر ، بله انواع دستگاه های بادی برای تولید مخازن از ۵۰۰ لیتر تا ۱۰۰۰۰ لیتر موجود می باشد. با ما تماس بگیرید. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید
نام و نام خانوادگی
ایمیل