بادکن پت مگا MG

دستگاه بادکن پت مگا MG جزء پیشرفته ترین و پر استفاده ترین دستگاه های بادکن پت می باشد. بادکن های پت در صنایع بسته بندی و نوشیدنی گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید بطری آب معدنی، بطری نوشابه، گالن های ۲۰ لیتری آب، انواع ظروف جهت بسته بندی انواع روغن های مایع و … از جمله کاربردهای ظروف پت می باشد.

خرید دستگاه بادکن پت mg

دستگاه های باد کن پت در دو نوع کلی دستی یا نیمه اتوماتیک و اتوماتیک موجود می باشند که بسته به میزان تولید مورد نیاز و ظرفیت تولید بسیار گوناگون و متفاوت می باشند.

برای خرید بادکن پت باید چند نکته مهم را در نظر گرفت. با توجه به ابعاد محصول تولیدی و تعداد محصول خروجی مورد نظر کارشناسان ما دستگاه مناسب برای شما را پیشنهاد خواهند داد.

بادکن پت نیمه اتوماتیک یا دستی

بادکن پت مگا MG برای رفع نیازهای مشتری و تولید بطری های کوچک مناسب است. این دستگاه پت زن مقرون به صرفه بوده و کارکرد ساده ای دارد و تنها یک نفر می تواند بدون آموزش خاص روی آن کار کند. سیستم کنترل میکرو کامپیوتری می تواند از تنظیم دقیق پارامتر اطمینان حاصل کند. این دستگاه  به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل اعتماد از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار بوده و به طور گسترده برای بطری نوشیدنی ، بطری لوازم آرایشی و بطری های روغن استفاده می شود.

بادکن پت مگا

واحد بادکن

عملکرد ساده و دقت کنترل بالا
واحد بادکن بطری MG مجهز به سیستم کنترل PLC ویژه طراحی شده است. کل فرآیند تولید بطری را از طریق یک پد لمسی نرم با دقت کنترل زمان تا ۰.۰۱ ثانیه کنترل می کند.

واحد پنوماتیک با کیفیت بالا

واحد پنوماتیک نیرو را برای حرکات ماشین از جمله کنترل ماشین و باد کردن بطری فراهم می کند. این دستگاه  مجهز به اجزای برند معروف دنیا (Festo, SMC) برای کاهش صدا، صرفه جویی در مصرف انرژی و تولید بطری های با کیفیت بالا می باشد.

سیستم گیره با عملکرد عالی

بادکن پت مگا MG از سیستم گیره ضامن سه صفحه ای استفاده می کند تا نیروی گیره قوی مورد نیاز برای دمیدن فشار بالا تا ۳۵ بار را فراهم کند. و یک دستگاه تنظیم برای تغییر فاصله بین صفحه قالب جلو و وسط و موقعیت سیلندر در نصب قالب های مختلف دارد.

دستگاه تولید انواع بطری

واحد ایمنی قابل اعتماد

به منظور ایمن نگه داشتن دستگاه و اپراتور، بادکن پت مگا MG دو سوییچ راه اندازی را در دو طرف دستگاه نصب می کند که باید همزمان فشار داده شود تا دستگاه روشن شود، در حالی که یک دکمه توقف اضطراری نیز وجود دارد.

ظرفیت گرمایش قدرتمند

هیتر پریفرم بادکن پت مگا MG از لامپ مادون قرمز به عنوان واحد گرمایش استفاده می کند. مادون قرمز دارای ظرفیت تابش حرارتی قدرتمندی است که می تواند پریفرم را در مدت زمان بسیار کوتاهی به دمای مورد نیاز گرم کند، در حالی که نفوذپذیری حرارتی قوی گرمایش مداوم و یکنواخت را در داخل پریفرم و روی سطح پریفرم فراهم می کند.

ماشین بادکن پت

سیستم کنترل گرمایش مستقل

هیتر پریفرم سری MG واحد کنترل دمای مستقل را برای هر ناحیه گرمایشی اتخاذ می کند تا دمای ایده آل را برای پریفرم های مختلف ارائه دهد. هر لامپ گرمایشی دارای یک تنظیم کننده ولتاژ برای کنترل ولتاژ هر لامپ گرمایشی و حفظ عملکرد روان آن است. با نمایشگر LED، بازرسی و تنظیم مقدار ولتاژ آسان و راحت می شود.

طراحی خنک کننده عالی

هیتر پریفرم بادکن پت مگا MG مجهز به دستگاه خنک کننده هوا و آب خنک کننده است تا گرمای باقی مانده روی پریفرم لودر را حذف کرده و از تغییر شکل دهانه پریفرم جلوگیری کند.

دستگاه تولید بطری و گالن پت

دستگاه تنظیم چندگانه

دستگاه تنظیم چندگانه قرار داده شده بر روی هیتر پریفرم عملکرد دستگاه را افزایش می دهد. با این دستگاه ها، عرض و ارتفاع کانال گرمایش را می توان به راحتی با توجه به اندازه دهانه و ارتفاع دهانه متفاوت تغییر داد.

واحد کمکی برای عملیات آسان

برای کارکرد آسان، هیتر پریفرم سری MG به تعداد زیادی واحد کمکی از جمله سیستم تامین آب خنک کننده متمرکز، واحد پایه قابل حمل برای جابجایی راحت دستگاه، واحد ورودی هوا قابل اعتماد و غیره مجهز شده است که عملکرد را برای کاربر ساده و راحت می کند.

 

دستگاه پت زن

امکانات بادکن پت مگا MG

۱. طراحی ویژه برای بطری گالن PET تا ۶ گالن
۲. بطری دهان گشاد تا ۲۵ لیتر با اندازه دهانه تا ۲۰۰ میلی متر تولید کنید.
۳. استفاده از واحدهای گرمایش مجدد مادون قرمز برای دستیابی به گرمایش یکنواخت در سراسر دیواره پریفرم
۴. سیستم گرمایش پریفرم طراحی شده ویژه را برای اطمینان از اثر گرمایش بهینه برای پریفرم دیوار ضخیم ۷۳۰ گرم اتخاذ کنید.
۵. سیستم خنک کننده فن طراحی شده ویژه در کانال های گرمایش برای حفظ دمای ثابت و اطمینان از گرم شدن کامل پریفرم.
۶. سیستم خنک کننده آب کیفیت دهانه پریفرم را تضمین می کند.
۷. حداکثر ۹۰ بطری در ساعت با استفاده از قالب یک کویته برای بطری ۵ گالن
۸. از سیستم کنترل پیشرفته PLC با عملکرد شمارش و دقت کنترل زمان تا ۰.۰۱ ثانیه و یک پانل مناسب استفاده کنید.
۹. مجهز به واحدهای ذخیره سازی هوا با طراحی خاص
۱۰. نصب و راه اندازی و تنظیم ساده

دستگاه پت زن

برای دریافت کاتالوگ دستگاه بادکن رو لینک زیر کلیک کنید:

کاتالوگ دستگاه بادکن پت

 

برای مشاهده ویدیوی نحوه کار دستگاه پلاستیک بادی تولید بطری پت روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاهده ویدیوی نحوه عملکرد دستگاه پلاستیک بادی تولید بطری پت

 

برای مشاهده سایر دستگاه های بادکن تولید بطری پت روی لینک آن کلیک کنیدو جهت راهنمایی خرید و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.”

دیدگاه‌ها (۲)

  1. Author Image
    مهیار
    ۱۴۰۱-۱۱-۳۰

    درود بر شما دستگاه تزریق پلاستیک ۱۲۰۰ تن موجود دارید؟

    1. Author Image
      admin.pars
      ۱۴۰۱-۱۲-۰۱

      درود و وقت بخیر بله انواع دستگاه تزریق پلاستیک موجود می باشد برای کارشناسی و استعلام قیمت تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام بگذارید. با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید
نام و نام خانوادگی
ایمیل