کمپرسور باد فشار قوی

کمپرسور باد فشار قوی به ماشین هایی گفته می شوند که از آنها بمنظور فشار سیالاتی مانند هوا و گازها که قابلیت تراکم پذیری دارند استفاده می شود. این دستگاه ها براساس فشرده سازی و کاهش حجم سیال داخل محفظه، باعث افزایش فشار آن می شوند.

شرکت دانش بنیان ماشین های پلاستیک بادی پارس عرضه کننده انواع کمپرسور های باد فشار قوی ، کمپرسور اسکرو ، کمپرسور باد ۳۰ بار ، کمپرسور ۴۰ بار و کمپرسور ۵۰ بار پت PET از بهترین برند های روز دنیا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. برای مشاوره و ثبت سفارش خرید انواع کمپرسورها با ما در ارتباط باشید.

 

کمپرسور باد 30 بار

 

کمپرسورهای فشار قوی شرکت دانش بنیان پارس

مشتریان و خریداران محترم می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید تا تصمیم بگیرید کدام کمپرسور هوای صنعتی برای کاربرد شما بهترین است. ما راه حل های کاملی برای کسب و کار شما از ابتدا تا انتها ارائه می دهیم، از محصولات با کیفیت گرفته تا گزینه های خدمات استثنایی. ما معتقدیم که بهبود هرگز متوقف نمی شود و تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که یک سیستم هوای فشرده خلاقانه و کارآمد دریافت می کنید. سایر محصولات هوای فشرده ما شامل کمپرسورهای پیستونی، خشک کن هوا، لوله کشی هوا و راه حل های تصفیه هوای فشرده است.

کمپرسور باد ۳۰ بار  کمپرسور ۴۰ بار و ۵۰ بار

کمپرسورهای باد ۳۰ بار تا ۵۰ بار برای بسیاری از کاربردهای صنعتی استفاده می شود.

کمپرسورهای باد فشار قوی برای صنایع مختلف و گسترده ای استفاده می شود. ما طیف وسیعی از کمپرسورهای هوای فشرده را ارائه می دهیم که برای بسیاری از کاربردها مناسب هستند.

به خصوص مناسب برای: آب و برق، باد کردن بطری PET، تشخیص نشت و زمینه های دیگر

۱. مواد شیر از نوار فولاد ضد زنگ ساخته شده است.
۲. به منظور اطمینان از اینکه کمپرسور هوا بسیار قابل اعتماد است، با استفاده از اصول طراحی اضافی، تنظیم اقدامات حفاظتی متعدد: تخلیه، تخلیه پایین، اگزوز، اطمینان حاصل میشود که شروع فشار صفر است.
۳. شیر تخلیه زماندار: زهکشی در یک بازه زمانی قابل تنظیم صورت میگیرد. اطمینان حاصل کنید که کمپرسور هوا به طور پیوسته بین زهکشی معمولی کار می کند، و به طور موثر از حوادث ناشی از برخورد مایعات بیش از حد آب جلوگیری می کند.
۴. دمای پایین اگزوز (۱۰.0MPa دمای هوای خروجی ≤ ۱۷۰ درجه، دمای هوای خروجی بالاتر از دمای محیط ۱۵-۲۰ ℃  پس از خنک کننده است).
۵. مصرف سوخت در ساعت کمتر از ۰.۱۴۳/KW.
۶. قابلیت اطمینان بالا و دوره نگهداری طولانی، مصرف سوخت بسیار کم، مصرف انرژی کم و غیره، تا حد زیادی کاهش هزینه های عملیاتی کلی.

شرکت دانش بنیان پارس کمپرسور باد متنوع که برای نیازهای صنعتی خاص شما مناسب است را رائه می دهد. 

 

کمپرسور باد 40 بار

 

نحوه کار کمپرسور باد فشار قوی

قطعات یک کمپرسور هوای پیستونی فشرده همه با هم کار می کنند تا هوای فشرده ایجاد کنند. تفاوت های قابل توجهی در نحوه استفاده از کمپرسورهای پیستونی وجود دارد. یکی از این تفاوت ها تعداد مراحلی است که در آن فشرده سازی انجام می شود.

 هر یک از محدوده کمپرسور هوای پیستونی ما منحصر به فرد است تا اطمینان حاصل شود که کمپرسور مناسب را برای کاربرد خود پیدا می کنید. با این محدوده کامل، مطمئناً یک کمپرسور پیستونی مناسب برای کاربرد شما وجود دارد.

طراحی شده برای کاربرهای حرفه ای و نیمه حرفه ای

کمپرسورهای هوای پیستونی ما به گونه ای طراحی شده اند که طیف کاملی را برای همه نوع کاربردها ارائه دهند. ما کمپرسورهای پیستونی ایده آل برای نیمه حرفه ای، حرفه ای یا کاربر صنعتی داریم. با کمپرسورهای هوای پیستونی ما از عمر طولانی و راحتی کاربر لذت ببرید.

ما راه‌حل‌های نهایی را برای کسب‌وکار شما ارائه می‌کنیم، زیرا می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که یک راه‌حل تجاری کامل دریافت می‌کنید.
راه حل های کامل ما شامل محصولات هوای فشرده قابل اعتماد و کم مصرف تا گزینه های خدمات استثنایی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های صنعتی با کیفیت بالا، همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

کمپرسور فشار قوی

 

کمپرسورهای بدون روغن oil free

کمپرسورهای فشار قوی بدون روغن oil free که هوای فشرده شما کاملاً عاری از روغن است. کمپرسور هوای بدون روغن گزینه مناسبی هستند، زمانی که به اطمینان نیاز دارید تا بدانید که ۱۰۰٪ هوای فشرده بدون روغن در کار خود دارید. کمپرسورهای هوای بدون روغن، خطر بخار روغن را در سیستم هوای فشرده شما از بین می برند. هوای فشرده بدون روغن را تضمین می کند که هیچ کمپرسور هوای دیگری نمی تواند.

مطابق با استاندارد بدون روغن

کمپرسورهای هوای بدون روغن ما ۱۰۰% بدون روغن هستند و بالاترین خلوص هوا را دارا می باشند و خطر آلودگی روغن را از بین می برد. به کمپرسورهای هوای ما برای خالص ترین هوای فشرده بدون هیچ گونه خطر آلودگی هوا برای محصول اعتماد کنید و از هوای پاک لذت ببرید.

تولید پایدار
کمپرسورهای هوای بدون روغن مزیت حداقل نشت و اتلاف انرژی را دارند. با کمپرسورهای بدون روغن پارس می توانید از محیط زیست محافظت کنید و پایداری مورد نیاز خود را بدست آورید. یک کمپرسور هوای بدون روغن به شما این آرامش را می دهد که فرآیندهای حیاتی در معرض خطر آلودگی نیستند.

 

کمپرسور هوا

 

کاهش هزینه ها

هزینه ها با کمپرسورهای هوای بدون روغن در تعویض فیلتر، تصفیه میعانات روغنی و افت فشار فیلتر کاهش می یابد. هزینه های تعمیر و نگهداری برای کمپرسورهای هوای بدون روغن کم است و به کاهش هزینه ها کمک می کند. عدم خطر آلودگی برای محصول همچنین به این معنی است که هیچ زمان توقف تولید به دلیل آلودگی وجود نخواهد داشت.

 

کمپرسور باد فشار قوی

 

کمپرسورهای بدون روغن قابل اعتماد

یک کمپرسور هوای بدون روغن سرمایه گذاری مناسبی را فراهم می کند زیرا قابلیت اطمینان فوق العاده، تعمیر و نگهداری کم و هزینه های عملیاتی کم را دریافت خواهید کرد. برای خرید انواع کمپرسورهای بدون روغن oil free با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

خرید کمپرسور فشار قوی

 

برندهای مطرح کمپرسور باد که با آنها همکاری می کنیم :

  • اطلس کوپکو بلژیک
  • فینی ایتالیا
  • یونایتد او اس دی ژاپن
  • خنگدا چین
کمپرسور اطلس کوپکو

اطلس کوپکو بلژیک :

کمپرسور فینی

فینی ایتالیا :

کمپرسور اسکرو بدون روغن

کمپرسور باد یونایتد او اس دی ژاپن :

این گروه از کمپرسورها به سه دسته تقسیم می شوند:

کوچک (Small Size)

  • ۷.۵kw – 11kw
  • ۱۵kw – 22kw
  • ۳۰kw – 37kw

متوسط (Medium Size)

  • ۴۵kw – 75kw
  • ۹۰kw – 110kw

بزرگ (Large Size)

  • ۱۳۲kw – 160kw
  • ۱۸۵kw – 220kw
  • ۲۵۰kw- 280kw
  • ۳۱۵kw – 450kw

کمپرسور باد برای بطری پت 

این گروه از کمپرسورها برای باد کردن انواع بطری پت کاربرد دارند و خود به دو دسته تقسیم می شوند که به سری PET ALL معروف هستند:

دسته اول کمپرسور باد اسکرو فشار ضعیف ( Low Pressure Screw Air Compressor )

دسته دوم کمپرسور باد فشار قوی ( High Pressure Air Compressor )

این گروه از کمپرسورهای فشار قوی بر اساس تعداد کویته ها، به چند مدل تقسیم می شوند.

بطور مثال عکس مقابل مربوط به کمپرسور فشار قوی ۲ استیج ۳۰ بار می باشد.

 

کمپرسور فشار قوی

 

خرید انواع کمپرسورهای باد فشار قوی

هر کارخانه تولید محصولات به یک یا چند کمپرسور باد پت نیاز دارد. برای اخذ مشاوره و راهنمایی جهت انتخاب کمپرسور پت مناسب با ماشین آلات خود و همچنین خرید انواع کمپرسورهای باد اسکرو ، کمپرسور باد پت ۵۰ بار  کایشن kaishan شانگ ایر shangair ، اطلس کوپکو ، فینی و … از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

“شما عزیزان می توانید سایر تجهیزات جانبی و دستگاه های تزریق پلاستیک (اینجکشن مولدینگ) و دستگاه های پلاستیک بادی (اینجکشن بلومولدینگ) را در وبسایت ما مشاهده فرمایید و جهت راهنمایی خرید و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.”

دیدگاه‌ها (۵)

  1. Author Image
    keluaran hk
    ۱۴۰۱-۰۲-۲۲

    I blog frequently and I genuinely appreciate your information. Your article has really peaked my interest.
    I will bookmark your website and keep checking for new details about once per week.
    I opted in for your Feed too.

  2. Author Image
    هومن فرهادی
    ۱۴۰۱-۰۵-۲۰

    سلام لیست قیمت کمپرسور میخواستم؟

    1. Author Image
      admin.pars
      ۱۴۰۱-۰۵-۲۰

      درود وقت بخیر لطفا برای استعلام قیمت به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید. با سپاس

  3. Author Image
    شاهین
    ۱۴۰۱-۱۱-۳۰

    احتراما دستگاه تزریق پلاستیک پالت هم دارید؟

    1. Author Image
      admin.pars
      ۱۴۰۱-۱۲-۰۱

      درود بر شما بله دستگاه تزریق برای تولید انواع پالت هم موجود می باشد. برای کارشناسی دقیق از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید
نام و نام خانوادگی
ایمیل