دستگاه تزریق بادی تولید قطره چشمی IBM-30H

دستگاه تزریق بادی تولید قطره چشمی IBM-30H یکی از مدل‌های دستگاه پلاستیک بادی اینجکشن بلومولدینگ  می باشد.

 

دستگاه تزریق بادی تولید قطره چشمی

 

تزریق پلاستیک بادی تشکیل یک جسم توخالی با باد کردن یا دمیدن در پریفرم و ساخت محصول به شکل حفره قالب است. این فرآیند شامل تزریق کردن پلاستیک است که نیمه های قالب روی آن بسته می شوند. نیمه های قالب ماده حاوی شکل محصولی است که باید تولید شود. یک گاز تحت فشار، که معمولاً هوا است، به داخل پریفرم وارد می‌شود و پریفرم گرم شده را به طرف دیواره‌های قالب هدایت می کند تا محصول را تشکیل دهد.

صنعت پلاستیک بادی یا قالب گیری دمشی برای تولید اجسام تو خالی با حجم بالا و یک تکه طراحی شده است. اگر نیاز به ساخت بطری های زیادی دارید، این روند برای شما مناسب است. پلاستیک بادی یا قالب گیری دمشی ظروف بسیار یکنواخت و با دیواره نازک ایجاد می کند. و می تواند این کار را بسیار اقتصادی انجام دهد.

نمونه‌هایی از قطعات و محصولاتی که با استفاده از قالب‌گیری تزریقی بادی ایجاد می‌شوند عبارتند از: بطری‌های آب، شامپو و انواع بطری‌های بزرگ و کوچک، قطعات خودرو، صندلی و صندلی استادیوم، قوطی‌های آبیاری، خنک‌کننده‌ها یا هر نوع قطعه توخالی دیگر.

 

قابلیت ها و مشخصات دستگاه تزریق بادی تولید قطره چشمی IBM-30H

  • سیستم سروو موتور هیدرولیک با قابلیت ذخیره ۴۰% بیش از حد معمول
  • مجهز به بروزترین سیستم سروو موتور با عملکرد مداوم، سریع و بی صدا
  • حرکت مارپیچ توسط سروو موتور که موجب سرعت بالا و ذخیره انرژی می شود.
  • فضای کافی جهت نصب قالب با بکارگیری حرکت عمودی و میله افقی

 

 

 

قیمت دستگاه تولید بطری قطره چشمی 

دستگاه تزریق بادی تولید قطره چشمی IBM-30H بنا به نیاز مشتری می توانند از قابلیت های بسیار متنوعی برخوردار باشند. بر همین اساس توصیه می کنیم برای اخذ مشاوره فنی و استعلام قیمت، بر روی لینک تماس با ما کلیک نموده و با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید. و یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.

برای مشاهده ویدیوی نحوه عملکرد و مکانیزم دستگاه تزریق پلاستیک بادی مدل IBM-30H روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاهده ویدیوی نحوه عملکرد دستگاه پلاستیک بادی

 

 

برای دریافت کاتالوگ این دستگاه و سایر ماشین های پلاستیک بادی روی لینک زیر کلیک کنید.

کاتالوگ دستگاه های پلاستیک بادی

“شما عزیزان می توانید سایر دستگاه های تزریق پلاستیک (اینجکشن مولدینگ) و دستگاه های پلاستیک بادی (اینجکشن بلومولدینگ) را در وبسایت ما مشاهده فرمایید و جهت راهنمایی خرید و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.”

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید
نام و نام خانوادگی
ایمیل